Přejít na článek: Časté otázky

Časté otázky

Náš zejména optický internet je dostupný v konkrétních lokalitách, proto je nutné proto předem si jeho dostupnost ověřit. To uděláte snadno zde. Pokud si nevíte rady, rádi to s vámi probereme po telefonu.

Určitě nám zavolejte. Nejprve si však raději oveřte dostupnost našeho super rychlého internetu ve vaší lokalitě. Děkujeme, že máte zájem o naše služby. Už teď je to pro nás závazek.

Našim cílem je, abychom každého nového zákazníka nainstalovali nejpozději do deseti dnů od podepsání smlouvy. Typicky však bývá termín kratší.

Od 1. ledna 2022 jsou zákazníci odebírající služby přístupu k internetu oprávněni využít regulovaný proces změny poskytovatele. Níže uvádíme potřebné informace a kontaktní údaje pro účely změny poskytovatele služby přístupu k internetu, která probíhá v souladu s obecně závaznými právními předpisy, především zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, ve znění pozdějších předpisů, a vyhláškou č. 58/2022 Sb., o podmínkách přenositelnosti čísel a změny poskytovatele služby přístupu k internetu. Veškerá komunikace prostřednictvím níže uvedených kontaktních údajů je za účelem její zpětné prokazatelnosti zaznamenávána a archivována.

Informace pro zákazníky, kteří chtějí přejít k ČEZNET:

V případě, že máte zájem o naše služby přístupu k internetu, ale zároveň Vám tyto služby poskytuje jiný poskytovatel, stačí, když nás budete kontaktovat telefonicky na čísle 211 046 688 nebo na jakékoliv naší pobočce a vyžádáte si změnu poskytovatele služby přístupu k internetu.

K tomu budete potřebovat:

  • OKU kód (tj. ověřovací kód účastníka), který by měl být součástí Vaší smlouvy s původním operátorem, nebo který si u něj můžete vyžádat, a;
  • Informaci o Vašem stávajícím poskytovateli služby přístupu k internetu (tj. který poskytovatel Vám služby přístupu k internetu poskytoval doposud).
  • Změnu poskytovatele přístupu k internetu již poté v případě, že to bude technicky možné, vyřídíme za Vás.

Informace pro zákazníky, kteří chtějí odejít od ČEZNET:

Je nám líto, že máte v úmyslu přejít k jinému poskytovateli služeb přístupu k internetu. Zkuste nás však před změnou kontaktovat na 211 046 688, pokusíme se Vám vyjít maximálně vstříc. V opačném případě najdete svůj OKU kód ve smlouvě o poskytování služby přístupu k internetu a o změnu poskytovatele požádejte nového (tj. přejímajícího) poskytovatele služby přístupu k internetu, který Vás změnou provede.

Informace pro jiné poskytovatele služby přístupu k internetu:

Za komunikace s jinými poskytovateli služby přístupu k internetu byla určena elektronická adresa oku@ceznet.cz, na kterou se mohou obracet přejímající poskytovatelé služby přístupu k internetu. Uvedená adresa neslouží pro komunikaci se zákazníky. V případě, že jste našim zákazníkem, anebo máte v úmyslu se jím stát, využijte prosím kontaktní údaje výše, anebo nás navštivte na jakékoliv naší pobočce.

Díky kvalitním Wi-Fi routerům si můžete připojit veškeré počítače, televize, mobily či další zařízení, které doma máte. Obecně platí, že technické limity dnešních routerů nijak neomezují provoz v běžné domácí síti. Záleží samozřejmě i na rychlosti internetu, kterou si objednáte. Rychlost ovlivňuje i stáří zařízení, které se k internetu připojuje.

Pro správné měření je nutné vždy využít režimu tzv. certifikovaného měření, přičemž jediným přípustným způsobem měření je připojení vašeho uživatelského zařízení (PC, notebook) přímo ke koncovému zařízení (routeru, resp. modemu) nebo do koncového bodu sítě (pokud umožňuje přímé připojení uživatelského zařízení bez nutnosti konverze), a to kabelem (nikoli pomocí Wi-Fi), za dále definovaných podmínek. Rychlost internetu v konkrétním zařízení, např. připojení Wi-Fi může ovlivňovat řada faktorů, jakými jsou např. vzdálenost od Wi-Fi zařízení, překážky či stáří a schopnost konkrétního zařízení využít dostupnou rychlost.

Nejjednodušší cestou, jak změnit stávající Službu, je napsat nám prostřednictvím kontaktního formuláře. Do formuláře prosím uveďte váš požadavek. Lze předpokládat, že vás ještě budeme telefonicky kontaktovat.

Odpověď je jednoduchá. Velikost našich antén/vysílacího výkonu volíme tak, aby spoj i za hustého deště fungoval. Pokud je instalace provedena kvalitně s dodržením technologického postupu, je rychlost bezdrátového internetu na počasí a roční době takřka nezávislá.

Ano, na požádání Vám přidělíme jednu nebo více veřejných IP adres. Ceny služeb Veřejná IPv4 adresa a Veřejná IPv6 adresa se řídí aktuálním ceníkem.

Velmi nás mrzí, že vám náš internet nefunguje. Zavolejte nám nebo nás informujte prostřednictvím kontaktního formuláře. Obratem vám buď sdělíme, zda se jedná o závadu, na jejímž odstranění se pracuje nebo v opačném případě přistoupíme bezodkladně k analýze situace.

Vaše rozhodnutí nás velmi mrzí. Skutečně jsme vyčerpali všechny možnosti, jak tomuto kroku předejít? Zkuste nás nejdříve kontaktovat, společně to probereme.

Způsob podání výpovědi je poté následující: Pošlete nám písemnou výpověď smlouvy poštou na adresu ČEZNET s.r.o., Vilémovská 1602, 347 00, Tachov, nebo elektronickou poštou na adresu info@ceznet.cz. Výpovědní doba činí 30 dnů a počíná běžet dnem následujícím po dni, ve kterém nám byla vaše výpověď doručena.

V případě úmrtí našeho zákazníka nás prosím informujte jakýmkoliv způsobem s tím, že nám doložíte úmrtní list. S vámi, jakožto pozůstalými se následně domluvíme na změně či ukončení Smlouvy. Upřímnou soustrast.

Nabídka programových balíčků je široká. Základní programové balíčky jsou tři.

1 - Startovací za 199 Kč

2 - Rodinný za 399 Kč

3 - Maximální za 799 Kč

K těmto základním programovým balíčkům je možné si doobjednat další doplňkové - tématické - viz základní programové balíčky.

Pro sledování chytré televize set-top-box nutně nepotřebujete. Pokud máte chytrou televizi, která se umí připojit k internetu, nepotřebujete žádné další zařízení. Stačí spustit aplikaci. Pokud máte televizi, která není chytrá, máme pro vás set-top-box, který vám umožní telku sledovat.

Dostupnost pro Sledování TV

Pro sledování internetové televize Sledování TV anténu nepotřebujete. Chytrá televize funguje kompletně po internetu. Jediné co potřebujete je kvalitní internetová přípojka a tu, věříme, od nás již máte. Navíc, pokud máte chytrou televizi, nebudete potřebovat ani novou krabičku pro příjem (set-top-box).

Nejjednodušší cestou, jak změnit stávající Službu, je napsat nám prostřednictvím kontaktního formuláře. Do formuláře prosím uveďte váš požadavek. Lze předpokládat, že vás ještě budeme telefonicky kontaktovat.

Problematika přetáčení reklam, resp. jejich nemožnosti plného přeskočení je v současné době záležitostí všech programů z rodiny Prima TV. Reklamu můžete sice přetáčet, ale až po odsledování stanovené minimální doby. Tato minimální doba se zobrazí na obrazovce vaší televize.

Vaše rozhodnutí nás velmi mrzí. Skutečně jsme vyčerpali všechny možnosti, jak tomuto kroku předejít? Zkuste nás nejdříve kontaktovat, společně to probereme.

Způsob podání výpovědi je poté následující: Pošlete nám písemnou výpověď smlouvy poštou na adresu ČEZNET s.r.o., Vilémovská 1602, 347 00, Tachov, nebo elektronickou poštou na adresu info@ceznet.cz. Výpovědní doba činí 30 dnů a počíná běžet dnem následujícím po dni, ve kterém nám byla vaše výpověď doručena.

Vyzkoušeli jste opakovač signálu, ale pořád to není ono? Chcete mit lepší signál jak na zahradě, tak ve sklepě v poslední odlehlé komůrce vaší haciendy? Pak si s obyčejným opakovačem Wi-Fi signálu opravdu nevystačíte. Ke slovu přichází inteligentní systém pro šíření bezdrátového internetu s možností mnoha nastavení, jakým může být např. řízení a sledování provozu, nastavení omezení a limitů pro jednotlivá připojující se zařízení, apod. Při vyšším počtu zařízení si vás při procházení vaší domácností dokáží "předávat" a vy jste přitom stále na jedné Wi-Fi síti. Pak už budete mít signál opravdu v každém zákoutí domova. Tato zařízení si můžete pořídit i u nás, a to i na pronájem. Získáte tak doživotní záruku. Porouchané vždy vyměníme za nové. Více v sekci Služby a zařízení.

Umístění hlavního routeru je rozhodující. Pokud jej máte umístěný nevhodně, stačí jej přemístit ideálně do středu všeho internetového dění. Pokud nemáte nebo nechcete řešit tuto možnost, nabízí se vyzkoušet to nejjednodušší. Na poloviční vzdálenost mezi router a místo, kde chcete využívat Wi-Fi přidejte opakovač signálu Wi-Fi. Intenzitu pokrytí ve svém okruhu zvýší a s velkou pravděpodobností postačí. Nabídku opakovače TP-link naleznete na naší stránce v sekci Služby a zařízení.

Pro sledování chytré televize set-top-box nutně nepotřebujete. Pokud máte chytrou televizi, která se umí připojit k internetu, nepotřebujete žádné další zařízení. Stačí spustit aplikaci. Pokud máte televizi, která není chytrá, máme pro vás set-top-box, který vám umožní telku sledovat.

Dostupnost pro Sledování TV

Nejjednodušší cestou, jak změnit stávající Službu či nějaké doplňkové Zařízení, je napsat nám prostřednictvím kontaktního formuláře. Do formuláře prosím uveďte váš požadavek. Lze předpokládat, že vás ještě budeme telefonicky kontaktovat.

Vaše rozhodnutí nás velmi mrzí. Skutečně jsme vyčerpali všechny možnosti, jak tomuto kroku předejít? Zkuste nás nejdříve kontaktovat, společně to probereme.

Způsob podání výpovědi je poté následující: Pošlete nám písemnou výpověď smlouvy poštou na adresu ČEZNET s.r.o., Vilémovská 1602, 347 00, Tachov, nebo elektronickou poštou na adresu info@ceznet.cz. Výpovědní doba činí 30 dnů a počíná běžet dnem následujícím po dni, ve kterém nám byla vaše výpověď doručena.

Pokud vám byla doručena upomínka a pokud nebylo Vyúčtování doposud uhrazeno, je vhodné zaplatit co nejdříve. Vyhnete se tak možnému omezení Služeb, které může vést až k jejich odpojení, případně zrušení služby. Obnovení služeb vám může být účtováno dle ceníku. Pokud bylo Vyúčtování již dříve uhrazeno, kontaktujte raději naši zákaznickou linku nebo nám pošlete prostřednictvím kontaktního formuláře údaje o provedené platbě, číslo smlouvy, variabilní symbol, jméno a příjmení a my už si platbu dohledáme.

Náš bankovní účet je 256827378/0300

Variabilním symbolem platby je číslo vaší smlouvy

 

Vyúčtování typicky v elektronické podobě, pokud nebylo sjednáno jinak, je zasíláno vždy do 5 pracovních dnů od skončení fakturačního období, a to typicky e-mail. Způsob úhrady je už na vás. Vyúčtování je uhrazeno okamžikem připsání příslušné částky označené variabilním symbolem uvedeným ve Vyúčtování na náš bankovní účet, prosím dejte si proto pozor na správně vyplněný variabilní symbol. Pokud nebude uveden správně, nebudeme moci vaši platbu identifikovat a vaše Vyúčtování bude evidováno jako nezaplacené.

Vyúčtování je zasíláno na vaši emailovou adresu. V případě zasílání poštou je tato služba zpoplatněna dle platného ceníku.

Nesouhlasí vám zaslané Vyúčtování, nejste spokojeni s poskytovanou Službou nebo máte jinou připomínku? Prosím zavolejte nám na zákaznickou linku nebo nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního či reklamačního formuláře. Vše naleznete na webu v sekci Podpora. Jsme připraveni vše řádně prověřit.

Podali jste reklamaci vyúčtování, služeb nebo zařízení, která nebyla vyřízena k Vaší spokojenosti? Pokud s řešením reklamace nesouhlasíte, můžete se obrátit na následující instituce, které závěry reklamace nestranně posoudí:

 

V případě služeb elektronických komunikací

je možné se obrátit na Český telekomunikační úřad, který je v dané oblasti příslušným orgánem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů dle působnosti zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, ve znění pozdějších předpisů. Více informací ohledně postupu, jak lze podat návrh na zahájení řízení před Českým telekomunikačním úřadem, včetně veškerých potřebných informací o tomto řízení, najdete na https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu. V případě jiných sporů o peněžité plnění lze využít elektronické formuláře na https://www.ctu.cz/spory-o-penezite-plneni-podle-ss-129


V případě prodeje zboží nebo poskytování služeb,

které nespadají pod služby elektronických komunikací, se mohou spotřebitelé obrátit na Českou obchodní inspekci. Více informací na https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Ostatní zákazníci se mohou se svými nároky obracet na obecné soudy České republiky.

Zakládáme si na ohleduplném chování vůči životnímu prostředí, a proto vám přinášíme možnosti, jak jednoduše a bezplatně odevzdat svá vysloužilá elektrozařízení/baterie. 

Pro více informací pokračujte zde.

 

Spotřebitel má v systému nakládání s elektrospotřebiči a bateriemi zcela zásadní roli. On je tím, kdo se rozhoduje, co udělá se starým spotřebičem/baterií. Stará nepotřebná elektrozařízení baterie nepatří do netříděného komunálního odpadu, naopak mají být předány prostřednictvím sběrných míst, tzv. míst zpětného odběru, ze kterých putují k opětovnému použití nebo k samotné recyklaci.

 

Spotřebitel musí být informován symboly níže, že příslušné elektrozařízení/baterie nepatří do komunálního odpadu. Jsou tak označena všechna nová elektrozařízení/baterie. Symbol může být uveden přímo na zařízení, na jeho obalu nebo v návodu k použití či v záručním listu.

Potřebujete poradit?
Stačí nám vaše telefonní číslo a my se Vám ozveme zpět.
+420