Přejít na článek: Časté otázky

Časté otázky

Bankovní účet pro platby zákazníků fúzující společnosti CERBEROS, s.r.o. je stále stejný, 35-5709240207/0100. Variabilním symbolem platby je číslo vaší smlouvy.

 

Vyúčtování typicky v elektronické podobě, pokud nebylo sjednáno jinak, je vystaveno vždy do 1. pracovní den v měsíci, na které je vystaveno. Způsob úhrady je už na vás. Vyúčtování je uhrazeno okamžikem připsání příslušné částky označené variabilním symbolem uvedeným ve Vyúčtování na náš bankovní účet, prosím dejte si proto pozor na správně vyplněný variabilní symbol. Pokud nebude uveden správně, nebudeme moci vaši platbu identifikovat a vaše Vyúčtování bude evidováno jako nezaplacené. Platby nelze v tuto chvíli provádět přes platební bránu webu ČEZNET. 

Od 1. září 2024 se CERBEROS oficiálně spojuje se společností ČEZNET, jedním z lídrů na českém internetovém trhu. CERBEROS jako firma a obchodní značka končí.

Internetová stránka www.cerberos.cz bude přesměrována na www.ceznet.cz. Telefonní číslo a email bude nadále funkční. IČO bude nové dle společnosti - ČEZNET.

Spojení s ČEZNET vám přinese následující výhody:

  • Širší nabídku internetových tarifů a služeb
  • Rychlejší a spolehlivější internetové připojení, které vám umožní plynule streamovat filmy, hrátonline hry a procházet web bez čekání
  • Sílu a stabilitu Skupiny ČEZ
  • Nově možnost platit za internetové služby přes SAZKA terminály.

Ne, vaše smluvní podmínky a ceny služeb zůstávají stejné jako dosud. Nemusíte podepisovat žádné nové smlouvy ani akceptovat nové podmínky.

Pro stávající zákazníky CERBEROS se nic nemění. Stávající smlouvy, ceny, kontaktní informace a přístup k zákaznickému servisu a technické podpoře zůstávají beze změny.

Ne, změna nemá vliv na nastavení stávajících služeb, pokračujete v používání současných zařízení.

Ano, fúze do společnosti ČEZNET nám umožní nabídnout širší škálu služeb a produktů. Sledujte webové stránky a sociální sítě pro aktuální informace a nabídky.

O všech změnách a novinkách vás budeme pravidelně informovat prostřednictvím e-mailu, případně SMS, sociálních sítí a na našich webových stránkách.

Podrobné informace o tom, jak platit přes SAZKA terminály, budou včas k dispozici na našich webových stránkách a v zákaznické podpoře ČEZNET.

Pokud máte jakékoliv další otázky můžete se obrátit na naši zákaznickou podporu, která vám ráda pomůže. Kontaktní informace zůstávají stejné.

Náš zejména optický internet je dostupný v konkrétních lokalitách, proto je nutné proto předem si jeho dostupnost ověřit. To uděláte snadno zde. Pokud si nevíte rady, rádi to s vámi probereme po telefonu.

Určitě nám zavolejte. Nejprve si však raději oveřte dostupnost našeho super rychlého internetu ve vaší lokalitě. Děkujeme, že máte zájem o naše služby. Už teď je to pro nás závazek.

Našim cílem je, abychom každého nového zákazníka nainstalovali nejpozději do deseti dnů od podepsání smlouvy. Typicky však bývá termín kratší.

Od 1. ledna 2022 jsou zákazníci odebírající služby přístupu k internetu oprávněni využít regulovaný proces změny poskytovatele. Níže uvádíme potřebné informace a kontaktní údaje pro účely změny poskytovatele služby přístupu k internetu, která probíhá v souladu s obecně závaznými právními předpisy, především zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, ve znění pozdějších předpisů, a vyhláškou č. 58/2022 Sb., o podmínkách přenositelnosti čísel a změny poskytovatele služby přístupu k internetu. Veškerá komunikace prostřednictvím níže uvedených kontaktních údajů je za účelem její zpětné prokazatelnosti zaznamenávána a archivována.

Informace pro zákazníky, kteří chtějí přejít k ČEZNET:

V případě, že máte zájem o naše služby přístupu k internetu, ale zároveň Vám tyto služby poskytuje jiný poskytovatel, stačí, když nás budete kontaktovat telefonicky na čísle 211 046 688 nebo na jakékoliv naší pobočce a vyžádáte si změnu poskytovatele služby přístupu k internetu.

K tomu budete potřebovat:

  • OKU kód (tj. ověřovací kód účastníka), který by měl být součástí Vaší smlouvy s původním operátorem, nebo který si u něj můžete vyžádat, a;
  • Informaci o Vašem stávajícím poskytovateli služby přístupu k internetu (tj. který poskytovatel Vám služby přístupu k internetu poskytoval doposud).
  • Změnu poskytovatele přístupu k internetu již poté v případě, že to bude technicky možné, vyřídíme za Vás.

Informace pro zákazníky, kteří chtějí odejít od ČEZNET:

Je nám líto, že máte v úmyslu přejít k jinému poskytovateli služeb přístupu k internetu. Zkuste nás však před změnou kontaktovat na 211 046 688, pokusíme se Vám vyjít maximálně vstříc. V opačném případě najdete svůj OKU kód ve smlouvě o poskytování služby přístupu k internetu a o změnu poskytovatele požádejte nového (tj. přejímajícího) poskytovatele služby přístupu k internetu, který Vás změnou provede.

Informace pro jiné poskytovatele služby přístupu k internetu:

Za komunikace s jinými poskytovateli služby přístupu k internetu byla určena elektronická adresa oku@ceznet.cz, na kterou se mohou obracet přejímající poskytovatelé služby přístupu k internetu. Uvedená adresa neslouží pro komunikaci se zákazníky. V případě, že jste našim zákazníkem, anebo máte v úmyslu se jím stát, využijte prosím kontaktní údaje výše, anebo nás navštivte na jakékoliv naší pobočce.

Nejjednodušší cestou, jak změnit stávající Službu, je napsat nám prostřednictvím kontaktního formuláře. Do formuláře prosím uveďte váš požadavek. Lze předpokládat, že vás ještě budeme telefonicky kontaktovat.

Ano, na požádání Vám přidělíme jednu nebo více veřejných IP adres. Ceny služeb Veřejná IPv4 adresa a Veřejná IPv6 adresa se řídí aktuálním ceníkem.

Velmi nás mrzí, že vám náš internet nefunguje. Zavolejte nám nebo nás informujte prostřednictvím kontaktního formuláře. Obratem vám buď sdělíme, zda se jedná o závadu, na jejímž odstranění se pracuje nebo v opačném případě přistoupíme bezodkladně k analýze situace.

Vaše rozhodnutí nás velmi mrzí. Skutečně jsme vyčerpali všechny možnosti, jak tomuto kroku předejít? Zkuste nás nejdříve kontaktovat, společně to probereme.

Způsob podání výpovědi je poté následující: Pošlete nám písemnou výpověď smlouvy poštou na adresu ČEZNET s.r.o., Vilémovská 1602, 347 00, Tachov, nebo elektronickou poštou na adresu info@ceznet.cz. Výpovědní doba činí 30 dnů a počíná běžet dnem následujícím po dni, ve kterém nám byla vaše výpověď doručena.

V případě úmrtí našeho zákazníka nás prosím informujte jakýmkoliv způsobem s tím, že nám doložíte úmrtní list. S vámi, jakožto pozůstalými se následně domluvíme na změně či ukončení Smlouvy. Upřímnou soustrast.

Blokujeme port 25

Z důvodů ochrany sítě a vzhledem k tomu, že mnoho uživatelů nevěnuje svému počítači (PC, NB) náležitou pozornost a při napadení či zavirování počítač začne typicky odesílat velké množství nevyžádaných e-mailů, tzv. spamů, přistoupili jsme k této ochraně = blokaci portu 25.

Omezení zapříčiní, že uživatelem použitá IP adresa se dostane na globální „černou listinu“, tzv. Blacklist a e-mailová služba se stane nefunkční. Pro vyžádání povolení portu 25 nás kontaktujte na zákaznické lince.

Pro správné měření je nutné vždy využít režimu tzv. certifikovaného měření, přičemž jediným přípustným způsobem měření je připojení vašeho uživatelského zařízení (PC, notebook) přímo ke koncovému zařízení (routeru, resp. modemu) nebo do koncového bodu sítě (pokud umožňuje přímé připojení uživatelského zařízení bez nutnosti konverze), a to kabelem (nikoli pomocí Wi-Fi), za dále definovaných podmínek. Rychlost internetu v konkrétním zařízení, např. připojení Wi-Fi může ovlivňovat řada faktorů, jakými jsou např. vzdálenost od Wi-Fi zařízení, překážky či stáří a schopnost konkrétního zařízení využít dostupnou rychlost.

Odpověď je jednoduchá. Velikost našich antén/vysílacího výkonu volíme tak, aby spoj i za hustého deště fungoval. Pokud je instalace provedena kvalitně s dodržením technologického postupu, je rychlost bezdrátového internetu na počasí a roční době takřka nezávislá.

Díky kvalitním Wi-Fi routerům si můžete připojit veškeré počítače, televize, mobily či další zařízení, které doma máte. Obecně platí, že technické limity dnešních routerů nijak neomezují provoz v běžné domácí síti. Záleží samozřejmě i na rychlosti internetu, kterou si objednáte. Rychlost ovlivňuje i stáří zařízení, které se k internetu připojuje.

Sledování TV je službou internetové televize (IPTV) umožňující šíření televizního vysílání pomocí internetového připojení. Registrací ke službě Sledování TV můžete získat přístup k více než 200 kanálům v závislosti na rozsahu, který si zvolíte, a dalším chytrým a užitečným funkcím, které služba Sledování TV svým uživatelům poskytuje.

Služba Sledování TV je rozdělena do třech základních balíčků (Startovací, Rodinný a Maximální). Cena a programová skladba jednotlivých balíčků je uvedena na internetových stránkách ČEZNET výše. Rovněž je možné objednání doplňkových programových balíčků dle aktuální nabídky, přičemž platí, že pro aktivaci doplňkového balíčku je potřeba mít aktivovaný jeden ze základních balíčků Sledování TV.

Službu Sledování TV můžete sledovat kdekoliv v rámci Evropské unie prostřednictvím jakéhokoliv podporovaného zařízení, internetového prohlížeče nebo aplikace SledovaniTV.

+ Službu Sledování TV lze sledovat na všech novějších typech chytrých televizí značky LG, Samsung, TCL, Hisense nebo chytré televizi s operačním systémem Android TV prostřednictvím aplikace SledovaniTV, prostřednictvím Apple TV, chytrých telefonů se systémem Android nebo iOS, prostřednictvím internetového prohlížeče, anebo set-top-boxu. Kompletní informace o aktuálně podporovaných zařízeních naleznete zde.

V případě, že k užití služby Sledování TV potřebujete set-top-box, můžete si od nás potřebné zařízení zakoupit nebo pronajmout za cenu uvedenou v Ceníku koncových zařízení a doplňkových zařízeních ČEZNET dostupného zde.

Pro využívání služby SledovaniTV set-top-box nutně nepotřebujete. Postačí, pokud máte některé ze zařízení, které podporují aplikaci SledovaniTV (viz záložka „Na jakých zařízeních lze službu SledovaniTV sledovat“), případně standardní internetový prohlížeč. V případě, že takovým zařízením nedisponujete, můžete si od nás potřebný set-top-box koupit nebo pronajmout, případně využít jiné vlastní zařízení, které je kompatibilní k využívání služby SledovaniTV.

Provozovatel služby SledovaniTV nestanovuje žádné konkrétní minimální požadavky na rychlost a kvalitu Vašeho internetového připojení. Veškeré internetové tarify, které poskytuje ČEZNET, by k využití služby SledovaniTV měly být dostatečné pro kvalitní a plynulé přehrávání sledovaného obsahu. V případě, že odebíráte některý z nejnižších internetových tarifů ČEZNET (s výjimkou optického připojení), je možné zaznamenat drobné zpomalení při souběžném využívání služby SledovaniTV a další internetové aktivity, či například pomalejší načítání obsahu ve velmi vysoké kvalitě.

Službu SledovaniTV lze objednat osobně na našich pobočkách, anebo prostřednictvím naši zákaznické linky 800 840 850, kde probereme Vaše požadavky na službu SledovaniTV a informujeme Vás o všech požadavcích pro objednání a aktivaci služby SledovaniTV, jakož i o dalším postupu objednání.

Služba SledovaniTV, jakož i všechny zakoupené balíčky programů, Vám bude účtována jako samostatná položka v rámci vyúčtování služeb internetu, které Vám pravidelně zasíláme. Cenu, prosíme, pravidelně hraďte jedním bankovním převodem, anebo jiným způsobem tak, jak jste standardně zvyklí hradit Vaše vyúčtování. V případě, že dojde aktivaci služby SledovaniTV v průběhu měsíce, bude Vám vyúčtována poměrná část ceny odpovídající počtu zbývajících dnů do konce měsíce (tedy do konce zúčtovacího období). 

Ne, službu SledovaniTV zvládnete zřídit sami, případně za asistence naši zákaznické linky. V případě, by přece jen bylo potřeba, aby Vám se zřízením služby Sledování TV přímo u Vás doma asistoval náš technik, například při zapojení set-top-boxu, dotažení inhernetového kabelu, apod., je tato služba zpoplatněna částkou dle platného ceníku služby Internet.

V případě, že máte jakýkoliv problém se službou SledovaniTV, neváhejte naší technické podpoře na čísle  800 840 850. Váš problém se zde pokusíme vyřešit. Vezměte prosím na vědomí, že v případě, kdy je nefunkčnost či závada způsobena třetí stranou (např. výpadek služby SledovaniTV ze strany poskytovatele), nemusíme být schopni závadu odstranit a je potřeba vyčkat na odstranění závady ze strany poskytovatele.

Pro sledování internetové televize Sledování TV anténu nepotřebujete. Chytrá televize funguje kompletně po internetu. Jediné co potřebujete je kvalitní internetová přípojka a tu, věříme, od nás již máte. Navíc, pokud máte chytrou televizi, nebudete potřebovat ani novou krabičku pro příjem (set-top-box).

Nejjednodušší cestou, jak změnit stávající Službu, je kontaktovat nás s objednávkou. Změnu zařídíme. 

Problematika přetáčení reklam, resp. jejich nemožnosti plného přeskočení je v současné době záležitostí všech programů z rodiny Prima TV. Reklamu můžete sice přetáčet, ale až po odsledování stanovené minimální doby. Tato minimální doba se zobrazí na obrazovce vaší televize.

Vaše rozhodnutí nás velmi mrzí. Skutečně jsme vyčerpali všechny možnosti, jak tomuto kroku předejít? Zkuste nás nejdříve kontaktovat, společně to probereme.

Způsob podání výpovědi je poté následující: Pošlete nám písemnou výpověď smlouvy poštou na adresu ČEZNET s.r.o., Vilémovská 1602, 347 00, Tachov, nebo elektronickou poštou na adresu info@ceznet.cz. Výpovědní doba činí 30 dnů a počíná běžet dnem následujícím po dni, ve kterém nám byla vaše výpověď doručena.

Vyzkoušeli jste opakovač signálu, ale pořád to není ono? Chcete mit lepší signál jak na zahradě, tak ve sklepě v poslední odlehlé komůrce vaší haciendy? Pak si s obyčejným opakovačem Wi-Fi signálu opravdu nevystačíte. Ke slovu přichází inteligentní systém pro šíření bezdrátového internetu s možností mnoha nastavení, jakým může být např. řízení a sledování provozu, nastavení omezení a limitů pro jednotlivá připojující se zařízení, apod. Při vyšším počtu zařízení si vás při procházení vaší domácností dokáží "předávat" a vy jste přitom stále na jedné Wi-Fi síti. Pak už budete mít signál opravdu v každém zákoutí domova. Tato zařízení si můžete pořídit i u nás, a to i na pronájem. Získáte tak doživotní záruku. Porouchané vždy vyměníme za nové. Více v sekci Služby a zařízení.

Umístění hlavního routeru je rozhodující. Pokud jej máte umístěný nevhodně, stačí jej přemístit ideálně do středu všeho internetového dění. Pokud nemáte nebo nechcete řešit tuto možnost, nabízí se vyzkoušet to nejjednodušší. Na poloviční vzdálenost mezi router a místo, kde chcete využívat Wi-Fi přidejte opakovač signálu Wi-Fi. Intenzitu pokrytí ve svém okruhu zvýší a s velkou pravděpodobností postačí. Nabídku opakovače TP-link naleznete na naší stránce v sekci Služby a zařízení.

Pro sledování chytré televize set-top-box nutně nepotřebujete. Pokud máte chytrou televizi, která se umí připojit k internetu, nepotřebujete žádné další zařízení. Stačí spustit aplikaci. Pokud máte televizi, která není chytrá, máme pro vás set-top-box, který vám umožní telku sledovat.

Dostupnost pro Sledování TV

Nejjednodušší cestou, jak změnit stávající Službu či nějaké doplňkové Zařízení, je napsat nám prostřednictvím kontaktního formuláře. Do formuláře prosím uveďte váš požadavek. Lze předpokládat, že vás ještě budeme telefonicky kontaktovat.

Vaše rozhodnutí nás velmi mrzí. Skutečně jsme vyčerpali všechny možnosti, jak tomuto kroku předejít? Zkuste nás nejdříve kontaktovat, společně to probereme.

Způsob podání výpovědi je poté následující: Pošlete nám písemnou výpověď smlouvy poštou na adresu ČEZNET s.r.o., Vilémovská 1602, 347 00, Tachov, nebo elektronickou poštou na adresu info@ceznet.cz. Výpovědní doba činí 30 dnů a počíná běžet dnem následujícím po dni, ve kterém nám byla vaše výpověď doručena.

Pokud vám byla doručena upomínka a pokud nebylo Vyúčtování doposud uhrazeno, je vhodné zaplatit co nejdříve. Vyhnete se tak možnému omezení Služeb, které může vést až k jejich odpojení, případně zrušení služby. Obnovení služeb vám může být účtováno dle ceníku. Pokud bylo Vyúčtování již dříve uhrazeno, kontaktujte raději naši zákaznickou linku nebo nám pošlete prostřednictvím kontaktního formuláře údaje o provedené platbě, číslo smlouvy, variabilní symbol, jméno a příjmení a my už si platbu dohledáme.

Náš bankovní účet je 256827378/0300

Variabilním symbolem platby je číslo vaší smlouvy

 

Vyúčtování typicky v elektronické podobě, pokud nebylo sjednáno jinak, je zasíláno vždy do 5 pracovních dnů od skončení fakturačního období, a to typicky e-mail. Způsob úhrady je už na vás. Vyúčtování je uhrazeno okamžikem připsání příslušné částky označené variabilním symbolem uvedeným ve Vyúčtování na náš bankovní účet, prosím dejte si proto pozor na správně vyplněný variabilní symbol. Pokud nebude uveden správně, nebudeme moci vaši platbu identifikovat a vaše Vyúčtování bude evidováno jako nezaplacené.

Vyúčtování je zasíláno na vaši emailovou adresu. V případě zasílání poštou je tato služba zpoplatněna dle platného ceníku.

Nesouhlasí vám zaslané Vyúčtování, nejste spokojeni s poskytovanou Službou nebo máte jinou připomínku? Prosím zavolejte nám na zákaznickou linku nebo nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního či reklamačního formuláře. Vše naleznete na webu v sekci Podpora. Jsme připraveni vše řádně prověřit.

Podali jste reklamaci vyúčtování, služeb nebo zařízení, která nebyla vyřízena k Vaší spokojenosti? Pokud s řešením reklamace nesouhlasíte, můžete se obrátit na následující instituce, které závěry reklamace nestranně posoudí:

 

V případě služeb elektronických komunikací

je možné se obrátit na Český telekomunikační úřad, který je v dané oblasti příslušným orgánem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů dle působnosti zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, ve znění pozdějších předpisů. Více informací ohledně postupu, jak lze podat návrh na zahájení řízení před Českým telekomunikačním úřadem, včetně veškerých potřebných informací o tomto řízení, najdete na https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu. V případě jiných sporů o peněžité plnění lze využít elektronické formuláře na https://www.ctu.cz/spory-o-penezite-plneni-podle-ss-129


V případě prodeje zboží nebo poskytování služeb,

které nespadají pod služby elektronických komunikací, se mohou spotřebitelé obrátit na Českou obchodní inspekci. Více informací na https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Ostatní zákazníci se mohou se svými nároky obracet na obecné soudy České republiky.

Zakládáme si na ohleduplném chování vůči životnímu prostředí, a proto vám přinášíme možnosti, jak jednoduše a bezplatně odevzdat svá vysloužilá elektrozařízení/baterie. 

Pro více informací pokračujte zde.

 

Spotřebitel má v systému nakládání s elektrospotřebiči a bateriemi zcela zásadní roli. On je tím, kdo se rozhoduje, co udělá se starým spotřebičem/baterií. Stará nepotřebná elektrozařízení baterie nepatří do netříděného komunálního odpadu, naopak mají být předány prostřednictvím sběrných míst, tzv. míst zpětného odběru, ze kterých putují k opětovnému použití nebo k samotné recyklaci.

 

Spotřebitel musí být informován symboly níže, že příslušné elektrozařízení/baterie nepatří do komunálního odpadu. Jsou tak označena všechna nová elektrozařízení/baterie. Symbol může být uveden přímo na zařízení, na jeho obalu nebo v návodu k použití či v záručním listu.

Potřebujete poradit?
Stačí nám vaše telefonní číslo a my se Vám ozveme zpět.
+420