
Často kladené otázky
Určitě nám zavolejte. Nejprve si však raději oveřte dostupnost našeho super rychlého internetu ve vaší lokalitě. Děkujeme, že máte zájem o naše služby. Už teď je to pro nás závazek.
Náš zejména optický internet je dostupný v konkrétních lokalitách, proto je nutné proto předem si jeho dostupnost ověřit. To uděláte snadno zde. Pokud si nevíte rady, rádi to s vámi probereme po telefonu.
Nikoliv. Pevnou linku k připojení našeho internetu nepotřebujete. Náš internet je do Vašeho domu zaveden po optickém kabelu. Ve vybraných lokalitách je možné připojení vzduchem.
Díky kvalitním WiFi routerům si můžete připojit veškeré počítače, televize, mobily či další zařízení, které doma máte. Obecně platí, že technické limity dnešních routerů nijak neomezují provoz v běžné domácí síti. Záleží samozřejmě i na rychlosti internetu, kterou si objednáte.
Nabídka programových balíčků je široká. Základní programové balíčky jsou tři.
K těmto základním programovým balíčkům je možné si doobjednat další doplňkové - tématické - viz základní programové balíčky.
Pro sledování chytré televize set-top-box nutně nepotřebujete. Pokud máte chytrou televizi, která se umí připojit k internetu, nepotřebujete žádné další zařízení. Stačí spustit aplikaci. Pokud máte televizi, která není chytrá, máme pro vás set-top-box, který vám umožní telku sledovat.
Pro sledování chytré televize Sledování.TV anténu nepotřebujete. Chytrá televize funguje kompletně po internetu. Jediné co potřebujete je kvalitní internetová přípojka a tu, věříme, od nás již máte.
Odpověď je jednoduchá. Není. Pokud je instalace provedena kvalitně s dodržením technologického postupu, je rychlost bezdrátového internetu na počasí a roční době nezávislá. Pokud by tomu tak nebylo, považujeme to za poruchu služby.
Našim cílem je, abychom každého nového zákazníka nainstalovali nejpozději do deseti dnů od podepsání smlouvy.
Nejjednodušší cestou, jak změnit stávající Službu, je napsat nám prostřednictvím kontaktního formuláře. Do formuláře prosím uveďte váš požadavek. Lze předpokládat, že vás ještě budeme telefonicky kontaktovat.
Vyúčtování typicky v elektronické podobě, pokud nebylo sjednáno jinak, je zasíláno vždy do 5 pracovních dnů od skončení fakturačního období, a to typicky e-mail. Způsob úhrady je už na vás.
Vyúčtování je uhrazeno okamžikem připsání příslušné částky označené variabilním symbolem uvedeným ve Vyúčtování na náš bankovní účet, prosím dejte si proto pozor na správně vyplněný variabilní symbol. Pokud nebude uveden správně, nebudeme moci vaši platbu identifikovat a vaše Vyúčtování bude evidováno jako nezaplacené.
Pokud vám byla doručena upomínka a Vyúčtování nebylo doposud uhrazeno, v tomto případě je vhodné zaplatit co nejdříve, vyhnete se tak možnému omezení Služeb, které může vést až k jejich odpojení, případně zrušení.
Obnovení služeb vám může být účtováno dle ceníku. Pokud bylo Vyúčtování již dříve uhrazeno, kontaktujte raději naši zákaznickou linku nebo nám pošlete prostřednictvím kontaktního formuláře údaje o provedené platbě, číslo smlouvy, variabilní symbol, jméno a příjmení a my už si platbu dohledáme.
Vyúčtování je zasíláno na vaši emailovou adresu. V případě zasílání poštou je tato služba zpoplatněna dle platného ceníku.
Ano, na požádání Vám přidělíme jednu nebo více veřejných IP adres. Cena služby se řídí aktuálním ceníkem.
Velmi nás mrzí, že vám náš internet nefunguje. Zavolejte nám nebo nás informujte prostřednictvím kontaktního formuláře. Obratem vám buď sdělíme, zda se jedná o závadu, na jejímž odstranění se pracuje nebo v opačném případě přistoupíme bezodkladně k analýze situace.
Nesouhlasí vám zaslané Vyúčtování, nejste spokojeni s poskytovanou Službou nebo máte jinou připomínku? Prosím zavolejte nám na zákaznickou linku nebo nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře. Jsme připraveni vše řádně prověřit.
Podali jste reklamaci vyúčtování, služeb nebo zařízení, která nebyla vyřízena k Vaší spokojenosti? Pokud
s řešením reklamace nesouhlasíte, můžete se obrátit na následující instituce, které závěry reklamace
nestranně posoudí:
- V případě služeb elektronických komunikací je možné se obrátit na Český telekomunikační úřad, který je v dané oblasti příslušným orgánem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů dle působnosti zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, ve znění pozdějších předpisů. Více informací ohledně postupu, jak lze podat návrh na zahájení řízení před Českým telekomunikačním úřadem, včetně veškerých potřebných informací o tomto řízení, najdete na https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu. V případě jiných sporů o peněžité plnění lze využít elektronické formuláře na https://www.ctu.cz/spory-o-penezite-plneni-podle-ss-129
- V případě prodeje zboží nebo poskytování služeb, které nespadají pod služby elektronických komunikací, se mohou spotřebitelé obrátit na Českou obchodní inspekci. Více informací na https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Ostatní zákazníci se mohou se svými nároky obracet na obecné soudy České republiky.
Vaše rozhodnutí nás velmi mrzí. Skutečně jsme vyčerpali všechny možnosti, jak tomuto kroku předejít? Zkuste nás nejdříve kontaktovat, společně to probereme.
Způsob podání výpovědi je poté následující: Pošlete nám písemnou výpověď smlouvy poštou na adresu ČEZNET s.r.o., Vilémovská 1602, 347 00, Tachov, nebo elektronickou poštou na adresu info@ceznet.cz. Výpovědní doba činí 30 dnů a počíná běžet dnem následujícím po dni, ve kterém nám byla vaše výpověď doručena.
V případě úmrtí našeho zákazníka nás prosím informujte jakýmkoliv způsobem s tím, že nám doložíte úmrtní list. S vámi, jakožto pozůstalými se následně domluvíme na změně či ukončení Smlouvy. Upřímnou soustrast.